MEESTGESTELDE VRAGEN

Hieronder vindt u een aantal van onze meestgestelde vragen.

Staat uw vraag er niet bij en wilt u onze klantenservice spreken? Klik hier.

VERZENDING / BEZORGING / RETOUREN
WANNEER WORDT MIJN PAKKET BEZORGD?

Uw bestellingen worden vanuit Nederland verzonden via DHL Parcel. Afhankelijk van het bezorgadres van uw pakket bieden wij drie verzendmethoden aan.

Voor bezorging in Nederland en België is de levertijd 1-2 werkdagen. 

Voor bezorging in het buitenland vindt u hier een overzicht van onze verzend- en leveringsvoorwaarden.

MAG IK RETOURNEREN OF RUILEN?
Jazeker, de retourtermijn voor alle artikelen is 14 dagen. Voor meer informatie over ons retourbeleid en hoe u een retour kunt aanvragen, klik hier. 
MAG IK ARTIKELEN UIT DE SALE RETOURNEREN?
Ja. Ons gebruikelijke retourbeleid is van toepassing op artikelen uit de sale. Voor meer informatie over retourneren, klik hier.
WAAROM IS MIJN BESTELLING NIET OP TIJD AFGELEVERD?

Tijdens de sale, de introductie van collecties of rondom de feestdagen kan de levertijd langer zijn dan verwacht. Wij brengen u via een e-mail van onze bezorgdienst op de hoogte zodra uw pakket is verzonden.

Hebt u hulp nodig van de klantenservice, ga dan naar onze contactpagina.

WANNEER ONTVANG IK MIJN RETOURBETALING?
Wanneer het retour wordt goedgekeurd ontvangt u binnen 10 werkdagen automatisch het bedrag terug op dezelfde rekening als u gebruikt hebt om het artikel te betalen.
BESTELLEN & BETALEN
IK HEB GEEN BEVESTIGINGSMAIL ONTVANGEN NADAT IK MIJN BESTELLING HEB GEDAAN ... WAT MOET IK DOEN?
Soms kan het enkele ogenblikken duren voordat een bevestigingsmail in uw mailbox verschijnt. Hebt u na een aantal uur nog geen bericht ontvangen, stuur dan een e-mail aan customerservice@studio-ar.nl
WAAR KAN IK DE STATUS VAN MIJN BESTELLING BEKIJKEN?

Om (de status van) uw bestelling te bekijken, logt u in op uw STUDIO AR-account en klikt u op bestelinformatie.

Hebt u als gast uw betaling gedaan, dan houden wij u via e-mail op de hoogte.

WELKE VALUTA WORDT ONLINE GEBRUIKT?

All prices are charged in EURO'S.

WELKE BETALINGSWIJZEN ACCEPTEERT U?

We accept payments made via iDeal, Bancontant, Paypal, Visa, Mastercard and American Express through Mollie.

All transactions are secure and encrypted. We do not store your payment details.

WAT MOET IK DOEN ALS IK EEN BESCHADIGD ARTIKEL HEB ONTVANGEN?

Please EMAIL US with your order number and a photo of the fault. Once we receive your request we will arrange a replacement or refund for you.

BIEDT U CADEAUKAARTEN AAN?

At this moment, we do not sell or accept giftcards for our webshop.

CARE & CRAFTMANSHIP

HOE VERZORG IK MIJN KLEDING?

Our pieces are made from high-quality materials that are designed to last. To keep them looking their best, they do need occasional care to maintain the strenght of the material.

To learn more about our different materials and how to care for them, please head over to our care page.

KAN IK MIJN LEREN BROEKEN WASSEN?

Yes, but only our stretch trousers. Please read the washing instructions that are attached to every item carefully, or head over to our care page for more information.

MIJN KLEDING VERTOONT LICHTE IMPERFECTIES ... HOE KAN DIT GEBEUREN?

Just like humans, the skin of animals can show small scars, pores or discoloration. Please know that these aren’t material flaws, as it only shows the authenticity that is distinctive for genuine leather pieces.

WAAR WORDEN DE PRODUCTEN VAN STUDIO AR GEMAAKT?

Our items are designed in The Netherlands and crafted in our privately owned factories in Turkey and Asia.

Unique to our industry is that we control two-thirds of our production process, as the factories where our items are made are our own. In this way, we can ensure the working conditions and well-being of our staff. We solely use leather and shearling that are by-products from the meat industry, and all factories and leather tanneries in our supply chain are adjoined by the Leather Working Group (LWG).

OUR BRAND & COLLECTIONS

NEEMT U MOMENTEEL PERSONEEL AAN?

We are always looking for new talent to join our family (business). For current opening, please head over to our Careers page.

HEBT U EEN WINKEL?

No, at this moment you can only shop STUDIO AR through our webshop and via our selected wholesale retailers.

For a full list of our retail partner stores, click here.

KAN IK STUDIO AR IN MIJN WINKEL AANBIEDEN?
Graag willen we dat met u bespreken want wij zijn altijd op zoek naar nieuwe winkels om toe te voegen aan ons bestand groothandelspartners. Om contact op te nemen met ons salesteam gaat u naar onze contactpagina.
HOEVEEL COLLECTIES BRENGT U ELK JAAR UIT?
Onze ontwerpers presenteren jaarlijks twee collecties confectiekleding.

HULP NODIG?

  • customercare@studio-ar.nl
  • +31 020 659 1111