Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Doorgaan met winkelen

Uitgelichte producten

MEAVE Leren Bomber JacketMEAVE Leren Bomber Jacket
Aanbiedingsprijs€167,97 Normale prijs€279,95
DORICE Gebreide TopDORICE Gebreide Top
Aanbiedingsprijs€54,98 Normale prijs€109,95
CORA Leren TasCORA Leren Tas
Aanbiedingsprijs€139,95
ELAINE Suede JasjeELAINE Suede Jasje
Aanbiedingsprijs€369,95
ROSA Suede Korte BroekROSA Suede Korte Broek
Aanbiedingsprijs€118,97 Normale prijs€169,95

Heb je een vraag?

Bekijk hieronder de categorieën met onze meestgestelde vragen. Misschien vind je hier alvast het antwoord dat je zoekt.

VERZENDING & BEZORGING

Wanneer kan ik mijn levering verwachten?

Voor bestellingen naar Nederland, België, Luxemburg en Duitsland bedraagt de levertijd 2-3 werkdagen. Voor internationale bestellingen vind je hier een overzicht van onze verzend- en leveringsvoorwaarden.

Welke bezorgmethoden gebruiken jullie?

Alle STUDIO AR-producten worden vanuit Nederland verzonden via een veilige en traceerbare verzendmethode met DHL of UPS.

Bieden jullie gratis verzending aan?

Ja, wij bieden gratis verzending aan voor alle landen.

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden naar alle landen binnen de EU, evenals naar Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten.

Moeten er nog extra btw of belastingen worden betaald?

Nee, er zijn geen extra kosten voor invoerrechten of transportkosten bij de levering.

Verzenden jullie naar postbusadressen?

Nee, we verzenden niet naar postbusadressen. Geef alsjeblieft een fysiek adres op.

Is het mogelijk om een specifieke datum en tijd voor de levering van mijn bestelling te kiezen?

Nee, helaas is het niet mogelijk om bij het afrekenen een specifieke datum of tijd voor de levering te kiezen. Het is echter vaak wel mogelijk om de levertijd of -locatie aan te passen via de DHL-app. Als de levering niet zichtbaar is in de app, kun je deze handmatig toevoegen met het trackingnummer.

Kan ik de optie voor expressbezorging kiezen voor mijn bestelling?

Nee, je kunt dit niet zelf kiezen. Maar als je graag expresverzending op eigen kosten wilt aanvragen, laat het ons dan weten via e-mail. Je kunt ons bereiken op: info@studio-ar.nl.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Als alles goed is gegaan, heb je een e-mail ontvangen van de verzendpartij zodra je pakket is verzonden. Gebruik het meegeleverde trackingnummer om de status van de verzending te controleren.

RETOURNEREN

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je bestelling wordt geaccepteerd voor terugbetaling wanneer het artikel in originele staat en verpakking verkeert en binnen 14 dagen na de leveringsdatum is teruggestuurd. Voor meer informatie over ons retourbeleid en hoe je een retour kunt aanmelden, klik hier.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Helaas is het niet mogelijk om artikelen te ruilen. Als je een andere maat wilt ontvangen, vragen we je vriendelijk een nieuwe bestelling te plaatsen.

Bieden jullie gratis retourneren aan?

Nee, wij bieden alleen gratis retourneren aan voor landen binnen de EU.

Kan ik twee bestellingen in één pakket retourneren?

Ja, je kunt twee bestellingen in één pakket retourneren. Voeg beide orderbevestigingen toe aan het retourpakket. Registreer je retour ook via onze retourpagina.

Kan ik sale-artikelen retourneren?

Ja, ons reguliere retourbeleid is ook van toepassing op sale-artikelen. Voor meer informatie over retourneren, klik hier.

Kan ik mijn bestelling retourneren bij één van jullie fysieke winkels?

Nee, helaas kun je je online bestelling alleen via onze website retourneren.

Waarom is mijn bestelling niet op tijd aangekomen?

Tijdens de lancering van nieuwe collecties, uitverkoopperiodes of de feestdagen kan de levering langer duren dan verwacht. Zodra je pakket is verzonden, ontvang je een e-mail van onze koerier.

Wil je hulp van onze klantenservice, ga dan naar onze contactpagina.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Zodra wij je retourpakket in ons magazijn hebben ontvangen en je retour is goedgekeurd voor terugbetaling, wordt het bedrag binnen 10 werkdagen automatisch teruggestort op je oorspronkelijke betaalmethode.

BESTELLINGEN & BETALING

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst – wat moet ik doen?

Soms kan het even duren voordat een bevestigingsmail in je inbox verschijnt. Als je deze na enkele uren nog niet hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar info@studio-ar.nl.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen nadat deze is geplaatst?

Helaas kun je na het plaatsen van je bestelling zelf geen wijzigingen meer doorvoeren, maar als je ons direct een e-mail stuurt met de gewenste aanpassingen, kunnen wij mogelijk iets voor je regelen.

Waar kan ik de status van mijn bestelling bekijken?

Je kunt de status van je bestelling bekijken in je account. Om in te loggen, klik je op het poppetje rechtsboven op de pagina. Vul je e-mailadres in, en er wordt een inlogcode naar je e-mail gestuurd zodat je toegang krijgt tot je account.

Welke valuta wordt er online gebruikt?

All prices are displayed in EURO by default. If you want to switch currencies, scroll down to the footer where you will find the currency switcher.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?Vragen aan ChatGPT

Wij accepteren betalingen via iDeal, Klarna, Bancontact, PayPal, Visa, Mastercard en American Express via Mollie. Alle transacties zijn veilig en versleuteld. Wij slaan je betaalgegevens niet op.

Wat moet ik doen als ik een beschadigd of defect artikel heb ontvangen?

Stuur ons alstublieft een e-mail met je ordernummer en een foto van het defect. Zodra we je verzoek hebben ontvangen, zullen we een vervanging, reparatie of terugbetaling voor je regelen.

Bieden jullie cadeaubonnen aan?

Op dit moment verkopen of accepteren wij geen cadeaubonnen voor onze webshop.

VERZORGING & VAKMANSCHAP

Hoe verzorg ik mijn artikelen?

Onze items zijn gemaakt van hoogwaardige materialen die ontworpen zijn om lang mee te gaan. Om ze er mooi uit te laten blijven zien, hebben ze af en toe wat verzorging nodig om de sterkte van het materiaal te behouden. Bezoek onze verzorgingspagina om te leren hoe je jouw items op de juiste manier kunt onderhouden.

Kan ik mijn leren broek wassen?

Ja, maar alleen onze stretchbroeken. Lees zorgvuldig de wasinstructies die aan elk artikel zijn bevestigd, of ga naar onze verzorgingspagina voor meer informatie.

Mijn items vertonen lichte imperfecties – hoe kan dit gebeuren?

Net als bij mensen kan de huid van dieren kleine littekens, poriën of verkleuringen vertonen. Wees ervan verzekerd dat dit geen materiaaldefecten zijn, maar juist de authenticiteit laten zien die kenmerkend is voor echte leren artikelen.

Waar worden Studio AR-producten gemaakt?

Onze items worden ontworpen in Nederland en vervaardigd in onze eigen fabrieken in Turkije en Azië. Uniek in onze branche is dat wij tweederde van ons productieproces zelf in handen hebben, omdat de fabrieken waar onze producten worden gemaakt van ons zijn. Op deze manier kunnen we de arbeidsomstandigheden en het welzijn van ons personeel waarborgen. We gebruiken uitsluitend leer en schapenvacht die bijproducten zijn van de vleesindustrie, en alle fabrieken en leerlooierijen in onze toeleveringsketen zijn aangesloten bij de Leather Working Group (LWG).

ONZE MERK & COLLECTIES

Zijn jullie momenteel aan het werven? / Zijn jullie op dit moment op zoek naar nieuwe medewerkers?

Wij zijn altijd op zoek naar nieuw talent om ons team te versterken. Voor de actuele vacatures kun je terecht op onze carrièrepagina.

Hebben jullie een winkel?

Nee, op dit moment kun je STUDIO AR alleen shoppen via onze webshop en bij onze geselecteerde wholesale retailers.

Kan ik STUDIO AR in mijn winkel verkopen?

We bespreken dit graag, want we zijn altijd op zoek naar nieuwe winkels om aan onze wholesale partners toe te voegen. Om contact op te nemen met ons Sales Team, ga naar onze contactpagina voor hun contactgegevens.

Hoeveel collecties komen er elk jaar uit?

Onze ontwerpers presenteren jaarlijks twee ready-to-wear collecties: een lente-zomer collectie en een herfst-winter collectie.

Kun je me meer vertellen over jullie huidige collectie?

Ja! We vertellen je graag meer over onze collectie. Klik hier om meer te leren over onze huidige collectie.

ONZE NIEUWSBRIEF

Hoe kan ik me abonneren op jullie nieuwsbrief?

Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrief via de pop-up, onderaan onze website of via onze aanmeldpagina.

Waarom zou ik me abonneren op jullie nieuwsbrief?

Als je je aanmeldt voor onze nieuwsbrief, ontvang je exclusieve kortingen en aanbiedingen en ben je als eerste op de hoogte van onze nieuwste collecties.

Hoe kan ik me afmelden voor jullie nieuwsbrief?

Je kunt je afmelden voor onze nieuwsbrief door op de link ‘afmelden’ onderaan onze marketing-e-mails te klikken.

MEER HULP NODIG?

customercare@studio-ar.nl
+31 020 659 1111